Купуйте зараз, а Welovemebel.com.ua дає 12 місяців на роздуми!
Побачили на сайті ліжко вашої мрії, але не впевнені, чи підійде вона в майбутньому кольором шпалер? І курс долара не дозволяє довго роздумувати над покупкою? & Nbsp; Купуйте те, що подобається зараз, а інтернет магазин & nbsp; Welovemebel.com.ua дає 12 місяців на примірку! & Nbsp; Ви зможете без проблем обміняти навіть такий габаритний товар як ліжко або шафа. Крім того, ви маєте право протягом 14-и днів повернути товар відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Купуйте в інтернеті без зайвих турбот!
Детальніше про повернення та обмін:
- Ви можете обміняти товар протягом 12 місяців за умови збереження цілісності заводської упаковки і відсутність слідів збірки і експлуатації.
- Згідно ст. 8 і 9 Закону України "Про захист прав споживачів", Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар, якщо не пошкоджена упаковка, фабричні ярлики, він не був у використанні, не був у збірці (монтажі), збережено його товарний вид, споживчі властивості, присутній розрахунковий документ (чек). & nbsp;
- Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. & nbsp;
- у разі неможливості повернути гроші в день повернення товару, ден ьгі повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів. & nbsp;
Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо: & nbsp;
- з моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
- підлягає поверненню товар не є новим, тобто був в збірці (монтажі), пошкоджена оригінальна упаковка, фабричні ярлики; & nbsp;
Дані умови складені відповідно до чинного Законодавства України та суттєвої шкоди законних прав Покупця. & nbsp; Фабрики виробники залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію і колірні відтінки виробів, які не впливають на їх основні функції призначення. & nbsp;
Порядок проведення повернення-обміну:
- < li> Покупець зв'язується з менеджером магазину і ставить його в популярність про своє бажання повернути або обміняти товар; & nbsp;
- Покупець надає наступну інформацію: дата покупки товару, причина повернення, свою адресу та контактні номери телефонів; & nbsp; покупець висилає по факсу /електронній пошті заявку про наявність у виробі істотного недоліку, чек і гарантійний талон; & nbsp;
- Отримані документи (заявка, чек, гарантійний талон) передаються виробнику (відділу рекламацій) для перевірки; & nbsp;
- При дотриманні зазначених вище ус ловий, клієнт інформується про день і час проведення процедури повернення (обміну).