Консьєрж-сервіс WeLoveMebel в Центральному будинку меблів - коли стаєш клієнтом VIP
З травня 2017 кожен покупець мережі меблевих магазинів WeLoveMebel може не тільки відчути, але і автоматично стати VIP-персоною. Для цього потрібно відвідати наш салон в Центральному Будинку Меблів (Київ, станція метро "Дружби Народів", бул. Дружби Народів, 23, -1 поверх), ставши учасником спеціальної клієнтської програми «Консьєрж-сервіс від WLM», WeLoveMebel.
Як це працює? Давайте скоріше дізнаємося, як поповнити ряди VIP-клієнтури магазину стильних меблів і аксесуарів WeLoveMebel.com.ua. Не варто упускати можливість купити меблі з найбільш повним зручністю обслуговування, надоперативності оформленням угоди і максимальною вигодою.
Послуга консьєрж-сервіс - що це таке?
Ідея консьєрж-сервісу далеко не нова. Її застосовують у великих авторитетних магазинах з продажу різних товарів від одягу аж до солідних покупок автотранспорту і нерухомості, а також у великих банках і страхових компаніях при роботі з корпоративними та приватними VIP-клієнтами. Такий вид обслуговування клієнтів широко практикується в усьому світі. Скрізь, де цінують кожного покупця, будь-то великий оптовик або приватна роздрібний споживач, можна зустріти можливість обслуговування за індивідуальною програмою з повним супроводом.
Ви ж не раз бачили або, можливо, користувалися самі магазинами модного одягу в Мілані чи Парижі? Поки йде примірка модного сукні від Валентино або Лагерфельда, які очікують можуть випити чашку ароматної кави або чаю, погортати журнали. А тепер ви зможете за чашкою ароматного гарячого або освіжаючого напою оновити «гардероб» і вибрати новий «наряд» для свого будинку. Вам пропонується купити меблі - модну, стильну і за хорошою ціною.
Суть консьєрж-сервісу від WLM повністю збігається зі світовими тенденціями. Ми надаємо нашим клієнтам, які відвідують столичний роздрібний магазин, ряд преференцій, що відрізняють візит до нас від відвідування звичайного роздрібного меблевого магазину:
- Економія часу при пошуку салону, виборі товару, оформленні замовлення
- Гарантована знижка на обрані товари
- гостинність і привітність.
Переваги консьєрж-сервісу від WeLoveMebel
Зробивши попередній дзвінок і домовившись про візит у зручний для вас час, ви можете бути впевнені, що вам не доведеться втратити і хвилини на очікування, поки вам зможуть приділити час менеджери магазину. Консьєрж-сервіс передбачає, що на обумовлений час для клієнта виділяється абсолютно весь час менеджера. Ваш особистий менеджер під час зустрічі не буде відволікатися на питання інших покупців, дзвінки по телефону і взагалі - зустріне вас, так би мовити, «у всеозброєнні», якщо попередньо повідомити нашим співробітникам, що становить предмет ваших побажань і пошуків.
Якщо ви хочете, наприклад, купити ліжко або гарнітур, а може бути, є труднощі в декоративному оформленні інтер'єру - тоді до вашого приїзду співробітник магазина підготує вичерпну інформацію, підготувавши відповідні рекламні проспекти. І ще вас чекатиме спеціальна цінова пропозиція - так-так, наш консьєрж-сервіс гарантовано передбачає і автоматичну знижку на будь-який виріб з пропонованого асортименту.
Якщо ви в Центральному Будинку Меблів вперше, наш співробітник зустріне вас біля входу, щоб не довелося витрачати час на пошуки нашого меблевого салону. У супроводі менеджера, який проводить в магазин, ви легко потрапите туди, де вас буде чекати самий привітний прийом і максимум корисної інформації, що дозволяє якомога швидше і легше прийняти рішення і зробити запам'ятовується і вигідну покупку.
Лише тільки раз спробувавши скористатися нашим консьєрж-сервісом, ви і в інших магазинах, банках і салонах захочете бути настільки ж бажаним гостем, якому надають максимально зручне обслуговування, уважне ставлення до вас особисто і вашим побажанням.