Компанія WELOVEMEBEL відвідала одну з найбільш значущих виставок в світі дизайну, яка задає тренди на кілька років вперед. Ми хочемо поділитися з нашими читачами і клієнтами про ті рішення кольору в інтер'єрі, які будуть актуальними ще кілька сезонів. Наші делегати відвідали виставку в Кельні, яка пройшла в січні 2019 року.
IMM Cologne - виставка №1
Саме тут вперше показуються завтрашні тенденції дизайну інтер'єру. Законодавці моди і креативні новатори представляють новинки майбутнього року на міжнародній виставці інтер'єрів IMMСologne. Тут демонструються цікаві живі ідеї від нових двигунів інновацій, лідерів ринку і брендів, представляючи нові імпульси для меблевого ринку.
Для відвідувачів виставки більша частина нових меблів може здатися дивно знайомою. Круті крісла і легкі дивани стоять поруч з ультра-популярними в даний час сервантами; кілька полиць (в епоху Twitter і YouTube книги майже стають виставковими експонатами) висять на стіні.
Ретро - це не автономний стиль, а поширений елемент стилю. Культи не тільки сучасної епохи, а й середини століття і поп-культури - їх форми також зустрічаються всюди, але в нових інтерпретаціях, з новим шаром лоску або в новій обгортці. Кухні або спальні вимагають більш систематичного порядку. Розрив між такими концепціями як місто і село, нестача і надлишок простору, маленька і велика меблі продовжує зростати. В цілому, зростаюча гнучкість нашому житті вимагає нових меблів: більш компактною, модульної, багатофункціональної.
Тепер ми пропонуємо вам ознайомитися з глибокими і чуттєвими описами концепцій трендових відтінків. Колір - це вибір відтінку, який будується навколо людини, характеру особистості і його внутрішнього світу.
Це не банальний червоний колір. Це відтінок чуттєвості і м'якості. Він ідеально підходить, коли інтер'єр оточений оксамитом, безліччю подушок і жіночними формами. Це новий сучасний будуар для зустрічі романтичних заходів і ностальгічних моментів. Дизайни, виконані у відтінках червоного і рожевого, захоплюючим чином поєднуються. Це колір чуттєвого людини і великого шанувальника комфорту, і затишку. Кожен має потребу в часі для романтичних моментів, а емоційні переживання є ключем до щастя. Головна концепція - «Я люблю». Саме так описується концепція ідеального червоного відтінку, який займе місце в модні тренди цього року.
Нічний вершник (THE NIGHTRIDER)
Розкішні стільці з підлокітниками на вибір
Глибокий відтінок чорного підійде для людини, яка любить темряву і загадки. Для того, хто завжди йде проти правил. Для того, хто ніколи не спить і пускається в ніч за гламуром і вишуканими напоями. Він /вона вважає за краще блакитну сталь, джинсову тканину, графіт, темно-сині тони і дорогоцінні матеріали, такі як срібло, золото і кристали. Любить похмуру атмосферу як в громадських місцях, так і вдома. Нічний вершник - смілива, повна впевненості особистість, яка завжди шукає нові виклики. Ключова концепція - «Життя на грані».
Мандрівник (THE TRAVELER)
Аксесуари для дому на будь-який випадок
Один з відтінків зеленого - для любителів живої природи. Мандрівник завжди в пошуку пригод, любить зустрічатися з людьми і відчувати нові взаємодії з іншими культурами. Вона /він любить натуральні відтінки і форми, включаючи тропічні яскраві кольори. Стиль перегукується з тропічну лихоманку - ненав'язливими принтами птахів, квітів і рослин. Сучасний кочівник, у якого є власна флора і фауна. Він дуже спритний, завжди попереду на повній швидкості. Намагається залишатися молодим і здоровим якомога довше. Центральна концепція «Кращий світ - це коли ти створиш його сам».
Нордический (NORDIC NEW)
Оригінальні етажерки
Цей пастельний пісочний колір підійде для любителів м'яких відтінків. М'які форми, м'які матеріали, чіткі лінії, чиста обробка. Відроджує пошуки сонячного оптимізму 50-х років в період кризи: пастель всюди. Вона /він створює свій світ мрії - гармонійний, мирний, свіжий, позитивний і яскравий. Натхненні нордическим стилем, він і вона дивляться в майбутнє. Nordic new не боїться новітніх технологій, таких як 3D-друк і епоксидні фарби. Головна концепція - «Створюючи хороше життя».
Мінімаліст (THE MINIMALIST)
Любитель вишуканих форм і прямих ліній. Мінімаліст - не великий шанувальник кольору, але любить сучасні форми і графічні рішення. Вона /він любить все контролювати, завжди мати широкий огляд. Його або її захоплювалися такі матеріали, як скло і нержавіюча сталь, змішані з мармуром і бетоном. Це для тих, хто завжди в пошуку нових технологій, любить гаджети і в захваті від досягнень сучасного дизайну. Мінімаліст натхненний майбутнім. Повернувшись додому після робочого дня, він/вона жадає візуального розслаблення. Ключова концепція - «Менше - це більше».
Матеріаліст (THE MATERIALIST)
Чистокровний пурист. Любить дерево, шкіру, коркове дерево і папір. Натхненний природою, матеріаліст завжди зацікавлений в експериментах, дослідженнях і оригінальності. Вона /він шукає контраст у вражаючому цифровому світі, в якому ми живемо, перевантаженому зображеннями і квітами. Отже, матеріаліст повинен бути оточений природою і простотою. Що найбільше підходить їй йому, так це чисте полотно з духовним простором, щоб діяти. Повторне використання матеріалів, циклічність, розумне мислення і пошук рішень, які іноді знаходяться набагато ближче, ніж можна собі уявити. Чільна концепція - «Назад до витоків». Результати виставки
В цілому Кельн відвідало 150 000 осіб. Половина торгових компаній приїхала із-за кордону. Аудиторія відвідувачів охоплює в цілому 145 країн. Ці результати ще раз підкреслюють, що Кельн - це глобальна столиця в світі дизайну інтер'єру. Протягом останніх семи днів виставки ясно показали, що саме тут галузь визначає напрямок на майбутній рік.
Компанії WELOVEMEBEL вдалося стати частиною цієї події і представити власне бачення майбутнього в світі інтер'єру. Ми відстежуємо останні тенденції і втілюємо їх у нашому каталозі, де ви можете підібрати ідеальні меблі для себе і своєї сім'ї.